top of page
כתבות אחרונות  
0.png

פרסום ראשון: ערוצי הילדים החדשים של יס

לאחר שהודענו לכם לראשונה שערוץ הילדים וערוץ לוגי יורדים ללקוחות יס, החלו הצילומים וההכנות לערוץ החדש "יס קידס" הערוצים החדשים יכילו תוכן חדש יחסית לילדים, יותר בכיוון של אולפנים ומנחים.

העבודות החלו: ערוץ חדש יותר

החל משנת 2017 ללקוחות יס יהיו 2 ערוצים חדשים, ערוץ חדש לנוער וערוץ חדש לילדים, כמובן שיהיו מנחים לערוץ בניהם גאיה שליטא כץ, נעה קירל עם סיטקום חדש, שבו היא תככב עם 2 דמויות, אחת בעלת ביטחון גבוה ואחת בלי ביטחון בכלל. אלמה בן זאב שמוכרה לנו יותר כמור מ"ראש גדול" תככב גם כן בערוץ אך הפעם מאחורי הקלעים בתור המפיקה, העונה החדשה של "ראש גדול" תשודר בערוץ יס קידס, גם עם כוכבים חדשים: אייל שיקרצי,עדי שרון, ריף נאמן, יואב רוטמן ועוד..

בערוץ "יס קידס" החלו כבר הצילומים לסדרה חדשה בשם "מיקרו שף" , תכנית בישול חדשה לילדים בהנחיית השף ארז עינב וכוכבת חדשה: אלינה לוי, וכמובן שבכל תכנית יככבו טבחים וקונדיטורים שונים, בניהם מיקי שמו ועוד. "מיקרו שף" .תהיה תכנית בישולים אחרת מהרגיל כך מוסרים גורמים מההפקה.

כמו שאפשר לראות בתמונות, יס מקימים ערוצים חדשים לא פחות טובים מהערוצים היורדים.

הצמד החדש: ארז עינב ואלינה לוי.

לוגו הערוץ החדש

תגובת יס: יס מציעה ותמשיך להציע מגוון עצום מהתכנים המוכרים, המובילים והאהובים ביותר לילדים, ובקרוב גם נשיק לא אחד כי אם שני ערוצי ילדים חדשים עם מותגי וכוכבי הילדים הגדולים והסדרות האהובות לצד חדשות ומדוברות, בהן העונה החדשה של הסדרה המיתולוגית 'ראש גדול', סיטקום חדש בכיכובה של נועה קירל, תוכנית ראיונות בהנחיית גאיה שליטא כץ ועוד ועוד".


bottom of page