top of page
כתבות אחרונות  
0.png

ערוץ הילדים יורד מיס בקרוב מאוד

ערוץ הילדים, כבר איתנו המון זמן, אבל עכשיו לאחר 28 שנים הערוץ יורד מחברת הלווין - יס,

כוכבי ערוץ הילדים

המון שנים שכולנו גדלנו על הערוץ, ועכשיו הערוץ יורד מ יס, הערוץ יורד מחברת הלווין בשל בעיות תקציבים . יס ביקשה להוריד את הערוץ מהחבילות שלה בתום החוזה עמו, במטרה להקים ערוץ ילדים חדש. יס לא תוכל להשתמש בתכני ערוץ הילדים בכל התכנים שלה החל מ-31 בדצמבר - תום תקופת ההתקשרות בין הצדדים!

יס מנסה כעת להוריד את מחיר ערוץ הילדים, אחרת תוריד אותו משידור. אלא שערוץ הילדים כבר ביצעו מהלך משלו והחלו במהלך חדש עם סלקום לקראת העלאת ערוץ הילדים בסלקום ב-הוט יש כוונה, לפחות כרגע, להמשיך לשדר את ערוץ הילדים כרגיל במסגרת חוזה ארוך טווח ב1/1/17 הערוץ ישודר ללקוחות הוט בלבד , חידוש החוזה עם יס לא יחודש לאחר המון שנים שהערוץ משודר, במקום הערוץ יקומו 2 ערוצים חדשים ללקוחות יס בלבד והם יחליפו את הערוץ, בערוצים האלה יעלו סדרות מקור חדשות ואפילו העונה החדשה של ראש גדול!

אך בלי כל התכנים והתכניות של ערוץ הילדים! ערוצים חדשים לגמרי שמי שמפיק את הערוצים הוא המפיק של הוט בידור ישראלי! ראש גדול ועוד סדרות נוספות שההפקה והיצירה שלהם נוצרת בימים אלה יעלו לשני הערוצים החדשים והבלעדים ליס! יש טלוויזיה ויש יס! ליס יקום ערוצים לילדים וערוץ לנוער!

סדרות מקור חדשות יעלו ויצירות חדשות, הסדרות והתכנים של ערוץ הילדים לא ישודרו בערוצים החדשים של לקוחות יס! ממש בקרוב תוכלו לצפות בערוצים החדשים!

לעוד עדכונים נוספים הצטרפו אל אתר קבוצת דרור! השנה, לאחר 28 שנים הערוץ יורד מחברת הלווין יס!

ואם אתם עצובים שכך זה מה שקורה - אנחנו יכולים לספר ללקוחות יס שאין להם מה לדאוג, שני ערוצים חדשים עם

תכנים חדשים ואיכותים בקרוב עולים על המסך! שינוי חדש מתחיל בתעשיית הטלוויזיה לילדים ונוער

מקורות: ידיעות אחרונות, דה מרקר, גורמים מערוץ הילדים


bottom of page