top of page
כתבות אחרונות  
0.png

ביחד נשאר?! HOT שוקלת להוריד את ערוץ הילדים!

הכל התחיל מסכסוך גדול בין yes לREG החלטת ערוץ הילדים לדרוש יותר כסף בכל שנה, yes לא היו מוכנים לשלם יותר, הסכסוך הגיע להורדת ערוץ הילדים מyes ב1/1/2017 ואז התחילה את פעילותה של ערוץ ילדים חדש מבית חיים סלוצקי אפיקי תקשורת שהציע לyes ערוץ זול יותר ומשתלם בהרבה יותר, אך כל זה עורר סערה בקרב הילדים שרצו את ערוץ הילדים ועברו ל hot.

עכשיו Hot שוקלת להוריד את ערוץ הילדים של REG ובמקום להעלות את ערוץ הילדים של סלוצקי , בשל העלת המחירים של ערוץ הילדים בHOT בגלל שהערוץ הפך לפעול בצד אחד המחיר עלה אך לHOT זה לא משתלם והיא שוקלת להוריד החל מ2018 את ערוץ הילדים גם מלקוחותיה , מה יקרה לערוץ הילדים? את זה נדע בחודשים הבאים, סיכוי גדול שהוט תוריד את ערוץ הילדים ותחליף לערוץ של סלוצקי בגלל חיסכון ענק , סלוצקי הציעו לHOT שאיתם הם מפיקים 2 ערוצים נוספים ( הוט בידור ישראלי וHOT8שזוכים להצלחה רבה בהוט) את ערוץ הילדים שלהם, ובימים אלו ממש בהוט מנהלים דיונים רבים בקשר לערוץ הילדים.

כמובן שבמשך יגיעו הצעות גם מחברה הופ! מדיה לערוץ המדע החדש שלה wiz.

מה יעלה בגורלו של הערוץ? האם אחרי 19 שנה הערוץ יסגר? כולנו במתח, כי בערוץ הילדים מנהלים משא ומתן עם הוט, ובנוסף ערוץ הילדים קיבלו הצעה לפעול גם בסלקוםtv מה שיכול להעלות את סלקוםtv במספר הלקוחות משמעותית ולתת לחברה הצלחה רבה יותר.

מתוך הקמפיין של הוט - "ערוץ הילדים רק בהוט"

פרטים נוספים יעלו באתר קבוצת דרור ובחדשות המיקרופון! #ערוץהילדים


bottom of page