top of page
כתבות אחרונות  
0.png

סיכום שבועי ראש גדול: הרגעים המעולים!

שבוע נוסף עבר בבית ספר 'אביבים' אבל מה היה לנו השבוע? קבלו את הרגעים המעולים שהיו לנו השבוע! 

מוריה ושמר מתגייסים לעזור לאמילי בקונדיטוריה, מוריה מארגנת את חלוקת העובדים ושמר למרות הפרידה מאמילי עוזר לאמילי עם הקונדטוריה, מה שמראה לאמילי ששמר עדיין מאוהב בה ועדיין עוזר לה למרות הכל, אמילי מודה לשמר והם נשארים כידידים ולא רבים אחרי הפרידה!

גילי ויסמין ביחד! אחרי כלכך הרבה זמן זה קרה גילי ויסמין יחד! מה יקרה בין גילי לאמילי? אמילי עזבה את שמר בשביל גילי אבל גילי המשיך והוא עם יסמין יחד! האם יש סיכוי לאמילי וגילי להיות יחד? האם בגלל האהבה בין גילי לאמילי נחווה עוד פרידה מגילי ליסמין? יסמין ממשיכה לאמן את גילי לעולם הwwe והאהבה בינהם פורחת! מה יקרה בינהם? זאת השאלה האמיתית!

יעל ודניאל? נוסטלגיה! אחרי שיעל מודה שהיא מאוהבת בדניאל והולכת להגיד לו כבר את האמת יוליה חוזרת! האהבה בין יוליה לדניאל חזרה? האם יש סיכוי לקמבאק בין יעל ודניאל? האהבה שהיתה בינהם בתיכון תחזור גם לחיים שאחרי? כי כולנו יודעים שיעל ודניאל הכי מתאמים ever! 

יוליה מאוהבת באלמוג! עד שסוף סוף יוליה מבינה שהיא בעצם אוהבת את אלמוג ולא שונאת אותו יעל תופסת ליוליה את אלמוג?! יולה תופסת אומץ ואומרת ליעל את מה שהיא חושבת על אלמוג ושהיתה בינהם נשיקה ויעל נדהמת מכך שיוליה לא סיפרה לה לפני! האם עכשיו ליוליה ולאלמוג יש סיכוי עכשיו?! מה יקרה בין החברות של יוליה ויעל?!

אמילי לא אוהבת את הסגנון החדש של גילי! עד שאמילי מצאה אופה שהיא גם מחבבת ואוהבת מגיע הwwe שגילי מבלה שם עם יסמין ואת אמילי זה קצת מרגיז! האם אמילי וגילי יהיו יחד? ומה יקרה עם הwwe? גילי יפסיק אותו במיוחד בשביל האפייה? אנחנו חושבים ששילוב זה משהו טוב ושגילי יכול לשלב את האפיה והאימונים לwwe יחד!

תכלת מצטרפת למחתרת של איתי ועידו! אחרי שתכלת מספרת מספר פעמים לעידו שהיא חייבת לגלות מי האיש שעומד מאחורי הסרטונים שנגד מוסקט היא מגלה שזה עידו ועידו לא מרוצה מזה כלכך! תכלת עושה את הכל בשביל שהמחתרת שנגד מוסקט תצליח להפיל אותם, לנו נראה שזה בגלל עידו ובגלל היחסים עם מוריה! עידו מאבד את הסבלנות כשתכלת נדבקת אליו ואל מוריה! במי עידו יבחר בסופו של דבר?! תכלת או מוריה? 

הפעילות של המחתרת חוזרת! אחרי שנבטים החליטו שמספיק להם הם נותנים הוראה לאיתי להפסיק עם המחתרת. איתי מנסה לשכנע מספר פעמים את דיתי לחזור לפעילות דיתי חוזרת! היא עוזרת לאיתי להחזיר את המחתרת לפעילות וגם מכפילה לו את השכר פי 2! אחרי הפגישה של איתי ודיתי עם נבטים, איתי מודיע לעידו שהפעילות עם המחתרת חוזרת ואיתי מחדש אותה עם עידו! מה יקרה למוסקט? האם יגלו את עידו ואת המחתרת? 

ראש גדול - ראש חדש משודרת בימים ראשון עד רביעי ב15:00 בערוץ yes kidZ וכל הזמן בyes vod רק לילדי yes 


bottom of page