top of page
כתבות אחרונות  
0.png

להזיל דמעה - הסדרות הישנות של ערוץ הילדים

פעם היו הסדרות הכי טובות בעולם בערוץ הילדים, הקליפים עם הערכים, סדרות האנימה האהובות, תוכניות הערוץ, עכשיו משדרים רק סלפי ושמלפי ואימוג'י, רק דבוקים לאייפון כל היום! חייבים לעצור את זה!! אי אפשר לתת לערוץ להדרדר כל כך הרבה! חייבים להחזיר אותו שנים טובות אחורה!! אל הימים שלא הכניסו אפילו נוקיה לאולפן, ממש כאילו ילדה מנהלת את הערוץ, מה זה הדברים האלה?! חייבים להחזיר את הסדרות הישנות! הערוץ של היום כבר נהרס! #מחאתערוץהילדים

כמעט מלכים

הסדרה מספרת את הסיפור של יתומים בשם מריאנלה "מר" טלריקו רינלדי (מריאנה אספוסיטו), רמירו "רמה" אורדונייז (גאסטון דלמהאו), חואן "טצ'ו" מוראלס (ניקולס ריירה), חסמין "חס" רומרו (אאוחניה סוארז), מוניטו/מתאו (נזרנו אנטון), אללי אורדונייז (גואדלופה אנטון) וליאון "ג'קה" בניטז (סטפנו דה גרגוריו) שמנוצלים על ידי ברטלומה בדוז'ה אגוורו (אלחו גרסיה פינטוס) הרשע ומנהלת הבית שלו - חוסטינה מררדה גרסיה (חוליה קלאבו) בקרן BB, הממוקמת באחוזת אינצ'אוסטי, שם מסתתר סוד גדול. הכל משתנה כאשר מגיעים סיילו מחיקו/אנחלס אינצ'אוסטי (אמיליה אטיאס), לוליינית קרקס, וניקולס באוור (ניקולס וסקאס), ארכיאולוג, שעוזרים לילדים של הקרן וטיאגו בדוז'ה אגוורו (חואן פדרו לנסאני), בנו של ברטלומה, אשר מגלה את כל האמת ועוזר לשנות את חייהם של הילדים לטובה לנצח.תקופה אחרי שניקולס וסיילו שולחים את ברטולומה לכלא סיילו וניקולס מתחתנים בחתונה אזרחית ורוצים להתחתן גם בחתונה דתית ביום החתונה ברטולומה בורח מהכלא ומצליח לחטוף את סיילו ומאיים להרגה טינה שלא ברחה עם ברטולומה מתקשרת לניקולס ומודיעה לו שברטולומה רוצה להרוג את סיילו הוא מגיעה לאחוזה כשברטומה יורה בסיילו ניקולס מציל אותה וכשברטולומה יורה שוב בסיילו והשעון-השער של אאודמון מציל את סיילו ולוקח אותה

מרטין על הבוקר

מרטין מורנינג, ילד ממוצע כבן תשע, מתעורר בכל בוקר בתור דמות אחרת מעולם הפנטזיה והאגדות. למרות שהוא קם לתוך דמות שונה עם סיפור שונה, הוא מתמיד ללכת לבית הספר ובכך עובר בכל יום הרפתקאה מסוג אחר, על-פי הדמות אליה הוא קם. הוא נוהג לצבור חוויות משונות ביחד עם חברו הטוב גרומו, וחברתו רוקסן.

מאיה ומיגל

מאיה היא ילדה סקרנית שמנסה לסדר את חיי סובביה ולפעמים גוררת את אחיה מיגל להרפתקאות, במהלך כל פרק יש בעיה, אבל מאיה ומיגל פותרים את הבעיה הזו בעזרת עזרה מחברים, הדמיות מדברות בכמה שפות ספרדיות שהם נמצאים באמריקה.

אליפים

זו השנה הראשונה של התלמידים (האליפים) בבית הספר. רוני הוא נער מתבגר, שאיבד את אמו, ועובר ללמוד בבית הספר החקלאי גנות. רוני מגיע כבנו הלא מוכר של ראש הממשלה מנישואיו הראשונים. הוא אינו מעוניין שידעו על הרקע ממנו הוא בא, והוא שומר על סודו, אך בהמשך העונה סודו מתגלה... כשרוני מגיע, הוא פוגש בחברים חדשים - אילנה, שאולי (קטנצ'יק), מיכה, גדי, ניצה, הדס ודוידי. הוא מתאהב באילנה ממבט ראשון והיא בו, אך ניצה, שפוגשת אותו, מתאהבת בו גם כן. מתחילת השנה הדלידים עשו לאליפים תעלולים והאליפים החזירו להם – מה שלא היה נהוג בעבר בגנות. דוידי הוא נער עברייני שהגיע לפנימייה על תנאי. פואד ורחמים, חבריו של אביו, ממררים לו את חייו. בסוף העונה, רוני ואילנה נעשים זוג והאליפים מוציאים לפועל תוכנית ללכידת פואד ורחמים. התוכנית מצליחה תוך כדי מסיבת הסיום, שבה הדלידים עוזרים להם.

החולמים

"החולמים" מגוללת את סיפורם של הנערים והנערות בבית אומנה בשם "המעון לנערים ונערות נזקקי הלנה" (מכונה בקיצור "המלונה"). במרכז הסיפור נער בשם יונתן שקיבל את התואר להיות "המיועד". הכול מתנהל באופן שגרתי עד שבמוזיאון הנמצא בסמוך למלונה מתגלה אבן משאלות - "אבן אשתר". מטרתו של יונתן להשיג את האבן כדי שיוכל לשוב ולהיפגש עם אמו, שהשאירה אותו במלונה לפני עשר שנים. לפי הסדרה, אבן אשתר (אבן המשאלות) הייתה שייכת לסנחריב מלך אשור. פתיחת התיבה גורמת להעצמת הרצון לקבל יותר ויותר דברים ובכך להטריף את כל מי שחושק בה על ידי הזיות.

דאוס

אנטגוניסט הסיפור הוא תוכנה בשם "דאוס" היא בוט בעל בינה מלאכותית המאפשר שליטה מלאה במחשב, שבהשקתה חולקה על גבי צמידי USB בחינם. התוכנה כללה יכולות אנושיות, ויצרה קשר עם המשתמש באמצעות מצלמת אינטרנט, כמו יכולת להבין ולהביע רגשות. התוכנה שניתנה למשתמשים הופעלה דרך "דאוס" הראשי בתשתית המוקמה בחדר סודי בנייני התאגיד ("דאוס" עצמו הופעל באמצעות מחשב על), שאפשר באופן תאורטי (ולאחר מכן גם מעשי) להפוך את ה"דאוס"ים שחולקו למכשירי מעקב שלומדים את האישיות של המשתמשים שלהם. התוכנה מושקת על ידי איל ההון גולד, למרות היעלמותו המסתורית של הוגה התוכנה, פרופסור וורנר. סרט וידאו שצילם התלמיד דני הייזנר, פרוטגוניסט הסיפור, כדי לנקום במורתו, חושף באקראי את וורנר הנעלם, מלווה במנתחת המוח ד"ר הוניג. הגילוי שבאקראי סוחף את הייזנר אל מעמקיהן של פרשות אפלות. בעונתה השנייה של הסדרה מתחולל ויכוח ציבורי סביב התוכנה והכרחיותה, וחילוקי דעות דומים מתנהלים גם בבית ספרו של הייזנר - חלק חוששים מהתוכנה, ואילו אחרים כמהים לעוצמת השליטה שהעניקה להם התוכנה. כל אלו אינם יודעים כי סוד אפל מאיים על העולם ועל גיבורי הסדרה ממרתף אפל במתקן ממשלתי סודי, בו נבדק דאוס על ידי מדענים מטורפים.

האי

ציר מרכזי בסיפור העלילה הוא יכולתם של חלק מגיבורי הסדרה לנוע בזמן ("טיימרים") ולשנות התרחשויות בעבר, כך שנוצרת היסטוריה חלופית, אך יש להיסטוריה את הכוח לתקן את עצמה, ורק לעתים רחוקות ניתן לשנותה באמת.

החבר'ה הטובים

הסדרה סובבת סביב סיפורם של נערים מתבגרים מראשון לציון, בני מעמד חברתי  בינוני-נמוך, בשנה האחרונה ללימודיהם בבית הספר התיכון. עיקר העלילה סובב את סיפורם של אסי וגולן, תלמיד תיכון ועבריין משוחרר (בהתאם). אסי וגולן הם שני אחים למשפחה קשת יום, אביהם נטש את המשפחה. סיפורם מתחבר לסיפוריהם האישיים של חבריו של אסי לתיכון ולשכונה. הסדרה עוקבת אחר קשיים, אהבות, עדתיות ודעות קדומות, סמים וחיכוכים בין גיבורי הסדרה והסובבים אותם.

יוגי-הו

יוגי מרכיב פאזל של פרמידה שסבא שלו, האגיפטולוג סלומון מוטו, הביא לו ממצרים. כשיוגי מרכיב את הפאזל, יוצא מקברו אל המתים המצרי - אנוביס. עקב כך, נגרמה רעידת אדמה באזור הקבר, שגרמה להתמוטטותו. לאחר מכן אנוביס לקח את פירמידת האור, בעלת הכוחות הרעים. הנוכחות של אנוביס בעולם הגשמי גרמה ליציאה של מפלצות רעות מפירמידת המילניום, שנמצאת אצל יוגי. המפלצות החלו לתקוף את יוגי, ואז יצאה רוחו הטובה של פרעה מפירמידת המילניום והוציא ממנה כוח שהחזיר את המפלצות. וכך התחיל משחק הצללים שנמשך כל הסדרה. בזכות אנוביס, יוגי גילה את משחק הקלפים, ומחליט להפוך לשחקן הטוב ביותר בעולם.

הילדים מגבעת נפוליאון

הסדרה עוקבת אחר קבוצת בני-נוער הרפתקנית אשר פותרת תעלומות ופשעים, ומתאספת בגבעת נפוליאון שברמת גן. לסדרה היו שלוש עונות שכל אחת מהן כללה 11 פרקים. עידו (יון תומרקין), בנם של אבי, צייר מתוסכל (הרן שגיא), ודפנה, מדריכת סדנאות רוחניות (גיליה שטרן), משמש כמנהיג החבורה ולרוב הוא גם זה שמפצח את התעלומות.

סדריק

סדריק הוא ילד בן שמונה, אשר חייו משתנים כאשר תלמידה חדשה מגיעה לבית ספרו. התלמידה החדשה היא ילדה בת גילו ממוצא סיני בשם צ'ן, וסדריק מתאהב בה. בהדרכת סבו ליאופולד וידידו הטוב ביותר כריסטיאן, הוא מנסה לכבוש את לבה של צ'ן. לסדריק יש יריב אשר מאוהב גם הוא בצ'ן - ילד עשיר בשם ניקולס דאוניי-דשרניי-דה-בנטו. סדריק הוא ילד מקסים ושובב עם לב רחב. הוריו של סדריק לא ממש מבינים אותו, והיחיד שמקשיב לבעיות שלו הוא סבא שלו, בעיות של ילד בן 8: החברים בבית ספר, המורים, הציונים, הילדה שהוא אוהב וכו`.

השמיניה

השמיניה היא סדרת טלוויזיה מסוגת דרמת נעורים ומדע בדיוני ששודרה בשנים 2005–2007 לערוץ הילדים ללקוחות HOT. כשבע שנים לאחר העונה השלישית, הוחלט להחזיר את הסדרה לעונה אחת נוספת ואחרונה (שתי העונות ביחד שוות עונה אחת), אשר שודרו גם הן בערוץ הילדים ללקוחות HOT כמו בשנים הקודמות. הסדרה הופקה על ידי נגה תקשורת וטדי הפקות. לסדרה, שאותה יצר גיורא חמיצר וביים רובי דואניאס, חמש עונות ו-212 פרקים, והיא זכתה לפופולריות רבה בקרב בני־נוער. שלוש עונותיה הראשונות של הסדרה קיבעו את מעמדה כסדרת הילדים והנוער המצליחה בכל הזמנים. בעקבות הצלחתה הרבה הסדרה נמכרה למדינות רבות ואף זכתה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר בצרפת ובאיטליה.עונותיה השנייה והשלישית זכו בפרס האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2006 ולשנת 2007. בעקבות הצלחת הסדרה, יצאו לאור מספר ספרים שמבוססים באופן רופף על הסדרה.

חייבים בחזרה את ערוץ הילדים הישן והטוב עם כל התכניות שכולנו אוהבים! רק יחד נצליח לשנות ולהשפיע! תנו בלייק בפייסבוק לעמוד "מחאת ערוץ הילדים" ויחד נשנה את הערוץ למקום איכותי הרבה יותר ממה שהוא היום! #מחאת ערוץ הילדיםחייבים בחזרה את ערוץ הילדים הישן והטוב עם כל התכניות שכולנו אוהבים! רק יחד נצליח לשנות ולהשפיע! תנו בלייק בפייסבוק לעמוד "מחאת ערוץ הילדים" ויחד נשנה את הערוץ למקום איכותי הרבה יותר ממה שהוא היום! #מחאת ערוץ הילדים



bottom of page