top of page
כתבות אחרונות  
0.png

ערוץ הילדים! איפה אתה?!

איפה הוא? איפה ערוץ הילדים? כנראה שהוא חולם

בשנתיים האחרונות, ערוץ הילדים כבר לא מפיק המון תוכניות כפי שהפיק פעם, בעבר היה אולפן ותוכניות מקור, סדרות מחו"ל, היו לו מנחים, הוא היה ערוץ שכיף לראות אותו! כולם דיברו עליו, על התוכניות שלו, היום אין לאיפה להתחבר בערוץ.

אין מנחים, אין אולפן, והכי גרוע מזה שהוא לא חינוכי!!!

ערוץ הילדים נעלם, בנתיים כשהוא בתוך "חלום" שאר ערוצי הילדים עוקפים אותו ברייטינג, בתוכניות, בהפקות.

איפה הימים שכל הכיתה חלמה להשתתף ב"ששטוס", הימים שכולם חיכו לפרק הבא, של "החבר'ה הטובים", "האי", "אליפים", "דאוס", "הילדים מגבעת נפוליאון", הימים שכולנו רצינו להיות קהל באולפן ערוץ הילדים.

היום זה אחרת, היום אין חידושים, רק סדרות שלועסים אותן כמו מסטיק! אין אולפן, יש פינה במשרדי ערוץ הילדים שמשדרים בשידור חי משם, עם צחקוקים ורעשי רקע. אם יש הפקות חדשות, אז לאחרונה זה רק סדרות סיטקום וקומדיה, אין בכלל הפקות כמו סדרות דרמה, מתח וסדרות מדע בדיוני.

 איפה המנחים שהיו פעם? סופי צדקה, דון לני גבאי, רוני דואני, קובי מחט, עודד מנשה! פעם היה אפשר מהמנחים לקחת דוגמא! היה אפשר לגדול עליהם, הבעיה זאת לא טום באום, הבעיה שהוא לא יודע להנחות!  צריך מנחים שידעו להנחות! מנחים שיהיה אפשר לרכוש מהם מידע!

אין יותר שרידים טובים בערוץ הילדים, השריד הגדול של הערוץ - טל מוסרי עזב מלפני יותר משנה, וגם עכשיו לאט לאט דנה פרידר, אחת מהמנחות הנוסטלגיות ככל הנראה תעזוב את הערוץ, הנוסטלגיה היחידה שנשארה בערוץ הוא עודד פז, מאז הפיג'מות הוא בערוץ ונקווה שישאר כמה שיותר.

ערוץ הילדים לא מה שהיה פעם! חייבים להחזיר אותו למה שהוא היה! תנו לנו לייק בפייסבוק! חפשו: מחאת ערוץ הילדים ויחד נחזיר את ערוץ הילדים הישן והטוב!


bottom of page